Община Павел баня

Контакти

КОНТАКТИ: >>


Главно меню

Административни услуги


ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Информация

E_mail

 
@@
Услуги » Административни услуги по Устройство на територията
Posted by SB on 2020/5/11 13:49:27 (1452 reads )

              НАИМЕНОВАНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУУГА

               

1            ДОПУСКАНЕ НА УСТРОЙСТВЕНА ПРОЦЕДУРА ПО ЧЛ. 135 ОТ ЗУТ И ЧЛ. 124 ОТ ЗУТ/Разрешение за изработване или изменение на Подробен устройствен план (ПУП)

2            СЪГЛАСУВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА ПОДРОБЕН УСТРОЙСТВЕН ПЛАН

3            ИЗДАВАНЕ НА СКИЦА

4            ЗАВЕРКА НА СКИЦА СЛЕД ИЗТИЧАНЕ НА ШЕСТМЕСЕЧЕН СРОК

5            ПОПЪЛВАНЕ И ПОПРАВКА НА КАДАСТРАЛНА ОСНОВА (ПО ЧЛ.134, АЛ. 2 ОТ ЗУТ)

6            ИЗДАВАНЕ НА ВИЗА ЗА ПРОЕКТИРАНЕ ПО ЧЛ.140 ОТ ЗУТ

7            ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЯ ПО ЧЛ. 13 ОТ ППЗСПЗЗ

8            ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ТЪРПИМОСТ

9            ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА СТЕПЕН ЗА ЗАВЪРШЕНОСТ НА СТРОЕЖ

10          УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА СТРОЕЖИ ОТ ІV и V КАТЕГОРИЯ

11          РЕГИСТРИРАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ

12          ОСИГУРЯВАНЕ НА ПРИСЪСТВИЕТО НА СЛУЖИТЕЛ ОТ ОБЩИНАТА ПРИ ОТКРИВАНЕ НА СТРОИТЕЛНА ПЛОЩАДКА И ОПРЕДЕЛЯНЕ НА СТРОИТЕЛНА ЛИНИЯ И НИВО

13          ПРОВЕРКА ЗА УСТАНОВЯВАНЕ СЪОТВЕТСТВИЕТО НА СТРОЕЖА С ИЗДАДЕНИТЕ СТРОИТЕЛНИ КНИЖА

14          УДОСТОВЕРЕНИЕ ПО ЧЛ.54а ОТ ЗКИР

15          ПРОКОПАВАНЕ НА УЛИЧНИ ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ

16          ОДОБРЯВАНЕ НА ИДЕЕН,ТЕХНИЧЕСКИ И РАБОТНИ ПРОЕКТИ И ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЯ ЗА СТРОЕЖ

17          СЪГЛАСУВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ

18          ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ

19          ИЗДАВАНЕ ЗАПОВЕД ЗА ДОПЪЛВАНЕ НА ИЗДАДЕНО РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ

20          ПРЕЗАВЕРЯВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ,КОЕТО Е ИЗГУБИЛО ДЕЙСТВИЕТО СИ,ПОРАДИ ИЗТИЧАНЕ НА СРОКА         

21          УЧРЕДЯВАНЕ НА ПРАВО НА ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ ЧУЖД ПОЗЕМЛЕН ИМОТ

22          ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЯ ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ ПО ЧЛ56 И ЧЛ.57 ОТ ЗУТ

23          ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ КНИЖА, ЧЛ.145, АЛ.5 ОТ ЗУТ

24          ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЯ ПО ЧЛ.202 ЗА ДОБРОВОЛНА ДЕЛБА

25          ОБРАБОТКА НА ПРЕПИСКИ ЗА ИЗМЕНЕНИЯ НА ДВОРИЩНА РЕГУЛАЦИЯ ПРИ УСЛОВИЯТА НА ПАРАГРАФ 8 ОТ ЗУТ/ПРОЦЕДУРА КАКТО ПО Т .1 И Т.2

26          УДОСТОВЕРЕНИЯ ЗА ИДЕНТИЧНОСТ НА УПИ

27          ПРОВЕРКА И ЗАВЕРЯВАНЕ НА ЕКЗИКУТИВНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

28          СПРАВКИ ПО ИСКАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО РЕСТИТУЦИОННИ И ПРИВАТИЗАЦИОННИ ПРЕПИСКИ

29          ИЗГОТВЯНЕ НА КОПИЯ ОТ КАДАСТРАЛНИЯ ПЛАН /КАДАСТРАЛНИ ЛИСТА, РЪЧНА СКИЦА, РАЗПИСНА КНИГА/

30          ЗАВЕРКА НА ПРЕПИСИ ОТ ДОКУМЕНТИ И КОПИЯ ОТ ПЛАНОВЕТЕ И ДОКУМЕНТАЦИЯТА КЪМ ТЯХ

31          ПОПЪЛВАНЕ НА ХАРЕКТЕРИСТИКА В ДЕКЛАРАЦИЯ НА НЕДВИЖИМ ИМОТ

32          ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВЕН АДРЕС

33          ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ПО УВЕДОМЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНИЦИ ЗА ПРЕМАХНАТИ СГРАДИ

34          ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ С ПРИЕМАНЕ ОТ ОЕСУТ

35          СЪГЛАСУВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА КПИИ

36          СЪГЛАСУВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ ЗА УЗАКОНЯВАНЕ НА СТРОЕЖ

37          ИЗГОТВЯНЕ НА СПРАВКИ ПРЕДВИЖДАНИЯТА НА ППЗОПОГПС,ОУП И ПРЗ В ПРОЦЕДУРИ

             

 


@@
Услуги » Линк за достъп до проверка на задълженията към МДТ
Posted by SB on 2017/9/18 10:44:04 (3353 reads )

@@
Услуги » - Достъп до обществена информация
Posted by SB on 2017/2/21 12:22:22 (3497 reads )

- Заповед РД-10-129/19.03.2020г.

- Вътрешни правила за достъп до обществена информация в Община Павел баня

- Заявления за достъп до обществена информация

- Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на община Павел баня, и форматите, в които е достъпна

- Отговорно звено за работа по ЗДОИ

- Информация, предоставяна повече от три пъти

- Отчети за дейността по ЗДОИ 2014 - 2018г.

- Отчет за дейността по ЗДОИ 2019г.


@@
Услуги » Протокол за устно искане за извършване на услуга
Posted by SB on 2015/4/23 10:20:20 (3502 reads )

Протокол за устно искане за извършване на услуга


@@
Услуги » Искане за извършване на комплексна услуга
Posted by SB on 2015/4/23 9:51:59 (3857 reads )

Искане за извършване на комплексна услуга


@@
Услуги » * Декларация за облагане с туристически данък
Posted by SB on 2012/1/3 9:18:44 (4663 reads )
Д Е К Л А Р А Ц И Я
по чл. 61, ал. 5 от ЗМДТ
за облагане с туристически данък
1.        Декларация се подава за всеки туристически обект – средство за подслон или място за настаняване по смисъла на Закона за туризма, в общината по местонахождението му в срок до 30 януари на годината, следваща тази, за която се отнася.
2.        Декларацията се подава от данъчнозадълженото лице, а това е лицето, което предлага нощувки в туристическия обект – собственик, наемател, лице, стопанисващо обекта на друго правно основание.
  3.  Данъкът при пълен леглови капацитет се определя като произведение от броя на дните в годината,   пълният брой легла в туристическия обект и данъка за една нощувка, приет от общинския съвет.
    4.   Когато дължимият за съответната година данък /к. 3/ е по-малък от 30 % от данъка при пълен леглови капацитет, разликата се заплаща в срок до 1 март, независимо дали обектът се ползва.

@@
Услуги » АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ ПО ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АКТОСЪСТА
Posted by SB on 2008/8/22 7:20:36 (7332 reads )
Идентифицираните предизвикателства, пред които е изправена общинска администрация налагат цялостна промяна по начина, по който се предоставят административни услуги. Усилията на община Павел баня са насочени към опростяване и рационализиране на административните процедури и въвеждане на интегрирани административни услуги. Община Павел баня тръгва към последователно въвеждане на комплексно административно обслужване. Това ще се извърши на 3 етапа в периода 2014-2018 г.
 
По време на първия етап – 2014-2015 г. ще се постави началото на комплексното административно обслужване с въвеждането на определен брой административни услуги, чиито образци са оповестени на сайта на общината и ще се извършват без изискване на допълнителни документи.
 
Подаването на искането за извършване на тези услуги може да се извърши по един от следните начини:
1. Чрез изтегляне на образеца за исканата услуга от сайта на общината, попълване, сканиране на попълнения образец и изпращане по електронен път на адрес:delovodstvo_pb@mail.bg, esgraonpb@gmail.com или на www.pavelbanya.bg  
2. Чрез изпращане на попълнения образец чрез пощата или куриер.
3. Чрез подаване на документа в центъра за административно обслужване на общината.
 
След заплатена цена на услугата – по банков път или в брой в центъра за административно обслужване, съответната административна услуга (издаване на документ) на първия етап от въвеждането на комплексно административно обслужване, гражданите може да получат на точно посочен от тях адрес чрез куриер или по пощата, а ако това изрично не е заявено в подаденото заявление, искане и друга административната услуга намираща израз в получаване на документ от изброените по засега  по долу  услуги, се получава в центъра за административно обслужване на общината.
 
С I етап от въвеждането на комплексното административно обслужване се цели за част от административните услуги извършвани от община Павел баня да се даде възможност на гражданите за заявяване, плащане и получаване без да е необходимо присъствието на заявителя на услугата в сградата на общината.
 
Изпълнението дава възможност на първо време описаните по долу услуги да се заявяват от гражданите от всяко място на страната и по всяко време без да е необходимо физическото им присъствие в сградата на общината, а резултатът да бъде получен по пощата или чрез куриер.
.

Пътят на отпадъка

Интервю със Зам.-кмета

Меню

    Страници на училища и детски градини в общината

    Профил на купувача на СУ "Христо Ботев">

    Профил на купувача на ОУ "Ген. Скобелев" с. Скобелево>

    Профил на купувача на ОУ "В.Левски" с. Г.Сахране>

    Бюджети на училищата>

    Обявления детски градини>

      Евроинтеграция


      Партньори